Gör följande felanmälningar till fastighetsförvaltaren Bredablick:
Nyckelbrickor
Vid fel på eller förlust av nyckelbricka kontakta Bredablick som hjälper er med det.
OBS!
För att felanmälan ska kunna behandlas måste alltid namn, lägenhetsnummer och kontaktuppgifter anges
Fastighetsförvaltare:
Bredablick Förvaltning
Grimsbygatan 24
Box 243, 201 22 Malmö
Felanmälan:
Telefon kundtjänst: 010-177 59 00
Öppettider kundtjänst: Helgfri vardag 07.00-16.00
Hemsida: bredablickgruppen.se
Jourtelefon:
Är det ett akut ärende? Ring alla tider till 010-177 59 00
STYRELSEN
Felanmälan Bredband
Telenor levererar bredbandet. Vår uppkoppling är på 250 MBit/s nedströms och 100 MBit/s uppströms.
Bredbandet ingår i din månadsavgift och finns tillgänglig i alla lägenheter.
Teknisk Support: www.telenor.se
Telefon: 020-222 222
Status driftstörningar (vid störning behöver du tillgång till mobilt-3G)
Vid en felanmälan är det bra att ha följande tillgängligt:
Om inte felet rättas till med det samma – begär att få ett ärendenummer, så att du inte behöver upprepa allting vid förnyad kontakt.
Felanmälan och andra tekniska frågor kring TV kontakta Tele2
(ComHem har gått ihop med Tele2 och heter nu Tele2).
Ring på 90 222
(från utlandet +46(0)772-25 25 25) Samtalskostnad motsvarande ett Sverigesamtal
AvvikelserPåskafton, Midsommarafton, Julafton, Nyårsafton: 9 - 14
Felanmälan Hissar – akutfall
Akutfall då personer fastnat i hissen
KONE hiss
Telefon: 0771-50 00 00 (knappval 1)
felanmalan@kone.com (vid fall som inte är brådskande)
Felanmälan Vatten
Vid fel på vattenleveransen
Anmäl till VA SYD Malmö: kund@vasyd.se
Telefon: 040-635 10 00
Skadedjur och bostadsohyra
Om du upptäcker skadeinsekter eller skadedjur i din lägenhet.
Kontakta Nomor AB och fyll i skadeanmälan
Telefon: 0771-122 300
Kundtjänst öppettider 07.00-17.00
Vid en felanmälan är det bra att ha följande tillgängligt:
Instagram: @brfornenmalmo